Etapele si modul implementarii

Odoo text and image block

1.    Prezentarea (prin skype) şi accesul la Demo, GRATUIT:

  • Semnalaţi-ne dorinţa de a asista la o prezentare prin email, pe mobil şi stabilim de comun acord data şi ora la care ne conectăm şi Vă prezentăm BossInfoProject

  • După prezentare asigurăm acces gratuit la DEMO timp de 30 de zile, pentru a vă forma o idee despre funcţionarea softului, utilizatorii cheie testează sistemul

  • Vei avea la dispoziţie şi o serie de tutoriale video, ca ajutor

  • Dacă eşti mulţumit de cele văzute şi vrei să mergi mai departe, atunci agreăm un contrcat cadru pentru colaborare  

Odoo text and image block
Odoo image and text block

   2. Evaluare firmă şi stabilirea cerinţelor

  • Se desfăşoară la sediul firmei Tale, 2 consultanţi BossInfo vor evalua situaţia firmei, vor identifica posibilităile de îmbunătăţire şi vor discuta cerinţele firmei·

  • Pe baza evaluării se stabileşte un ProjectPlan care include posibilităţile de îmbunătăţire şi cerinţele cele mai importante ale firmei care vor sta la baza implementării soluţiei·    

  • ProjectPlan-ul este discutat cu firma (prin skype). Firma decide dacă într-adevăr se apucă de acest proiect (se semnează ProjectPlanul), sau renunţă la ea (Exit)

 3.Training utilizatori cheie şi configurare


  • Un sistem Demo destinat exclusiv clientului va pus în funcţiune (cu modulele standard şi documentele output standard)

  • Vor avea loc trainguri la client cu utilizatorii cheie în 2 valuri (noţiuni de bază şi cunoştinţe specifice şi avansate pentru fiecare modul în parte)

  • Se vor seta drepturile de acces pentru fiecare grupă de utilizatori

  • Utilizatorii vor învăţa să utilizeze sistemul, se vor familiariza cu detaliile

  • Va avea loc o discuţie despre eventualele cerinţe de personalizare, dacă este cazul se întocmesc specificaţii de dezvoltare şi se stabilesc resursele necesare soluţionării

Odoo text and image block
Odoo image and text block

   4. Implementare, consultanţă, personalizare


  • Toţi utilizatorii se familiarizează cu sistemul, folosind versiunea Demo

  • Furnizorul soluţiei asigură sprijin în această etapă

  • Pe baza specificaţiilor de dezvoltare furnizorul realizează personalizările dorite

  • Dacă sunt necesare migrări de date (produse, servicii, parteneri, preţuri) atunci se realizează acestea

  • În momentul în care toţi utilizatorii sunt pregătiţi, atunci se lansează sistemul Go Live! (sistemul Demo al clientului va fi păstrat în scop de training şi experimente)

 

5. Mentenanţă şi suport – cost fix lunar


  • Odată cu lansarea sistemul Go Live! Se va semna un contract de suport

  • Furnizorul asigură hostingul şi funcţionarea soluţiei, salvările de siguranţă, aceste servicii intră în costul fix lunar

  • Cererile de suport, atât cele în garanţie (datorate deficienţei programului, bug-urilor), cât şi cele datorate utilizării neadecvate sunt înregistrate într-un sistem de ticketing şi se soluţionează de către furnizor

  • Eventualele cerinţe de suport sunt asigurate fără costuri suplimentare în limita a 2 ore de suport/lună (intră în costul fix), cerinţele peste această limită se vor soluţiona contra cost.

Odoo text and image block

Software-ul vi se pare interesant?    Solicitaţi Prezentare Demo prin skype