1. Prezentarea (prin skype) şi accesul la Demo, GRATUIT:
-
Semnalaţi-ne dorinţa de a asista la o prezentare prin email, pe mobil şi stabilim de comun acord data şi ora la care ne conectăm şi Vă prezentăm BossInfoProject
-
După prezentare asigurăm acces gratuit la DEMO timp de 30 de zile, pentru a vă forma o idee despre funcţionarea softului, utilizatorii cheie testează sistemul
-
Vei avea la dispoziţie şi o serie de tutoriale video, ca ajutor
-
Dacă eşti mulţumit de cele văzute şi vrei să mergi mai departe, atunci agreăm un contrcat cadru pentru colaborare
2. Evaluare firmă şi stabilirea cerinţelor
-
Se desfăşoară la sediul firmei Tale, 2 consultanţi BossInfo vor evalua situaţia firmei, vor identifica posibilităile de îmbunătăţire şi vor discuta cerinţele firmei·
-
Pe baza evaluării se stabileşte un ProjectPlan care include posibilităţile de îmbunătăţire şi cerinţele cele mai importante ale firmei care vor sta la baza implementării soluţiei·
-
ProjectPlan-ul este discutat cu firma (prin skype). Firma decide dacă într-adevăr se apucă de acest proiect (se semnează ProjectPlanul), sau renunţă la ea (Exit)
3.Training utilizatori cheie şi configurare
-
Un sistem Demo destinat exclusiv clientului va pus în funcţiune (cu modulele standard şi documentele output standard)
-
Vor avea loc trainguri la client cu utilizatorii cheie în 2 valuri (noţiuni de bază şi cunoştinţe specifice şi avansate pentru fiecare modul în parte)
-
Se vor seta drepturile de acces pentru fiecare grupă de utilizatori
-
Utilizatorii vor învăţa să utilizeze sistemul, se vor familiariza cu detaliile
-
Va avea loc o discuţie despre eventualele cerinţe de personalizare, dacă este cazul se întocmesc specificaţii de dezvoltare şi se stabilesc resursele necesare soluţionării
4. Implementare, consultanţă, personalizare
-
Toţi utilizatorii se familiarizează cu sistemul, folosind versiunea Demo
-
Furnizorul soluţiei asigură sprijin în această etapă
-
Pe baza specificaţiilor de dezvoltare furnizorul realizează personalizările dorite
-
Dacă sunt necesare migrări de date (produse, servicii, parteneri, preţuri) atunci se realizează acestea
-
În momentul în care toţi utilizatorii sunt pregătiţi, atunci se lansează sistemul Go Live! (sistemul Demo al clientului va fi păstrat în scop de training şi experimente)
5. Mentenanţă şi suport – cost fix lunar
-
Odată cu lansarea sistemul Go Live! Se va semna un contract de suport
-
Furnizorul asigură hostingul şi funcţionarea soluţiei, salvările de siguranţă, aceste servicii intră în costul fix lunar
-
Cererile de suport, atât cele în garanţie (datorate deficienţei programului, bug-urilor), cât şi cele datorate utilizării neadecvate sunt înregistrate într-un sistem de ticketing şi se soluţionează de către furnizor
-
Eventualele cerinţe de suport sunt asigurate fără costuri suplimentare în limita a 2 ore de suport/lună (intră în costul fix), cerinţele peste această limită se vor soluţiona contra cost.