6 pași pt. eficientizarea firmelor de proiectare/instalatii – 3 

Vizionaţi acest scurt material VIDEO,  pentru a vedea în câţiva paşi cât de uşor este acest lucru, folosind software-ul BossInfo Project. Destinat firmelor mici de proiectare-arhitectura, instalatii.

Vizionaţi acest scurt material 

VIDEO

, pentru a vedea în câţiva paşi cât de uşor este acest lucru, folosind software-ul BossInfo Project.

 
 
Odoo - Sample 1 for three columns

Doresc să programez o prezentare skypeGRATUITĂ,pentru a afla mai multe detalii

Doresc a prezentare prin skype

Odoo - Sample 3 for three columns

Doresc acces imediat la Online demo pt testare 30 zile + 1 consultanta de 2 ore prin skype, toate GRATUIT

Doresc acces demo

Activitati marketing, vanzari

Utilizand BossInfo Project veti avea la indemana toate informatiile importante referitoare la activitatea de marketing si vanzari:

  • inregistrati orice noua oportunitate care apare si puteti urmari starea acestora,
  • inregistrati evenimentele legate de oportunitati,
  • intocmiti oferte,
  • le transformati in comenzi,
  • urmariti contractele.

Sa discutam pas cu pas aceste posibilitatii

Odoo image and text block

Inregistrarea oportunitatilor si urmarirea starii acestora

Identificarea si gestionarea unor noi lucrari este foarte important pentru mersul afacerii is pentru acoperirea capacitatii de lucru.In loc sa folositi agenda personala sau post-ituril galbene, va recomandam sa inregistrati orice noua oportunitate in software-ul BossInfo Project.

De ce?

Fiindca la un moment dat, putem avea foarte multe oportunitati deschise, in diferite faze si exista riscul sa le pierdem. Astfel putem rata chiar contracte paloroase.

Pe langa acestea aveti un instrument extrem de util: vizualizarea KanBan. Prin acesta puteti vizualiza statusul oportunitatilor de la ivirea acestora pana la nivel de ofertare.

Odoo image and text block

Intocmirea ofertelor si modificarea acestora

Prin stabilirea regulilor interne si setarea unor informatii de baza in sistem, puteti sa

va usurati, sa va automatizati activitatea de intocmire a ofertelor.

De exemplu, daca definiti valoarea tarifului de baza (zi de lucur sau ora de lucru),

atunci in oferta trebuie sa precizati doar cantitatea ofertata (in ore, zile),  

valoarea ofertei se calculeaza automat.

Lucrurile se pot complica un pic, daca este necesara implicarea subantrepenorilor

(pentru anumite lucrari specifice, care sunt parte a proiectului), dar folosind logica de mai sus,

se poate automatiza de asemeni intocmirea ofertelor si in aceste cazuri.

Ofertele odata realizate, se pot transforma rapid in format PDF si se pot transmite clientilor prin email.

In orice moment veti putea vedea numarul, valoarea, clientii … etc., pentru care s-au emis ofertele.

In cazul in care in procesul de negociere doriti sa modificati oferta initiala, acest lucru se va putea

gestiona foarte usor. Ori modificati oferta initiala, ori copiati acesta si modificati copia respectiva.

Odoo image and text block

Transformarea ofertelor in comenzi, gestionarea contractelor

Ofertele, o data create in sistemul BossInfo Project, acestea se pot transforma printr-un singur click in comenzi.Nu trebuie sa pierdeti timpul cu introducerea repetata a informatiilor pe care le-ati introdus deja: datele clientului, serviciile ofertate, pretul ofertat etc.

Astfel, ca si in cazul ofertelor, aveti la indemana, in orice clipa o evident clara a comenzilor si statusul acestora.

In cazul comenzilor castigate, in momentul crearii proiectelor noi, automat se realizeaza in sistem si contractul aferent acestora.

In aceste contracte se pot urmari o serie de informatii pretioase cum ar fi: date de identificare a acestuia, durata contractului, pretul contractului, etc.

Astfel putem vedea in orice moment situatia contractului.